Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

27 Eylül 2010 Pazartesi

FIRINDA ETLi PATATES



Malzemeleri....

Kirmizi et…
Patates
Sogan sarimsak
Havuc
Domates
Biber
Zeytinyag
Biber salcasi
Et suyu ( eti pisirdigimiz et suyu )
Kekik
Tuz
Karabiber,
Pul biber veya kirmizi toz biber


Yapilisi...

Önce küp küp dogranmis eti düdüklüde 15 dk pisirdim…
Daha sonra patatesleri küp küp dogradim…
Tepsiye koydum…
Sonra havuc, sogan, sarimsak, domates, biberide dogradim üzerine….
Etleride koyduktan sonra harmanladim…
Daha once düdüklüde pisirdigim etin et suyuna domates püresi, biber salcasi ve baharatlari ilave ettim…
Güzelce karistirdim ve tepsideki yemegin üzerine döktüm…
En üstüne de zeytinyagi gezdirdim….
200° firinda yaklasik 60 dk pisirdim…
Afiyet olsun…

2 yorum:

  1. etli patatesi hep tencere yemeği olarak yapmışımdır hiç fırında denemek aklıma gelmedi bide böle deneyim daha güzel görünüyor eminim tadıda enfestir..saol paylaşım için..

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....